除夕二三事

除夕夜打算吃餐好嘢,朋友提議吃吉列專門店Tonkichi。上OpenRice啲人話平日起碼都要等番一頭半個鐘才有位,一路行去尖少咀時見意粉屋都要由樓上排到樓下,都有晒心理準備有排等,點知落到去水靜河飛,8點鐘整間餐廳只有一半客,我地食咗個幾鐘,中間只有一、兩檯新客,有一對情侶話坐得唔舒服,個staff仲換了張6人檯俾佢地。埋單時我地問阿傻大姐watiress做乜場面咁冷清,佢話佢地班staff都覺得好奇怪點解得咁少人。不過這間餐廳的吉列豬的確好食,OpenRice那300多個笑臉總算沒有騙人 :p

11:55從新港的遊戲機中心鑽出地面一心打算count down,幾百人一齊望實廣東道這個閃閃波,以為佢有打數字出來倒數之類的功能,結果佢突然連燈都熄埋,成班人神情迷惘咁問身邊的人:「吓?倒數咗喇?過咗12點喇?」我起碼有5年除夕都沒有出街 (上年不在香港不計),今年終於出街搵啲熱鬧湊吓,結果反而得個桔,哈哈!(幸好之後的電影看得幾開心補翻數,散場時還有人入場看3am的阿凡達,真誇張。)

下午訪問劉華,其中一條問題是如果可以time travel,他想回到什麼時間。人善天不欺的劉生順口吐出簡單一個道理:「想回到過去是因為後悔,後悔是因為計較。」真是當頭棒喝。另,終於也親身體會了劉生的魔力 – 除了莫太主動找眼鏡來細看我和劉生的合照,一眾平日沒興趣知我做乜的姨媽姑姐與朋友原來也很有興趣一睹劉生的風采,哈哈!

About iamjam

2009 年1月19日晚,我在灣仔會展一邊看《An Evening With David Byrne》一邊打SMS,驚覺"COCK"與"ANAL"原來屬同一個T9碼。 這是一個SIGN:可能我真的要開個BLOG了。
This entry was posted in food court, my life as it is and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

